Raleigh

Az előző posztban elmeséltük az autóvásárlás menetét, így azt most nem részleteznénk.

Négy autót néztünk ki - 4 különböző városban (Hickory, Lexington, Raleigh, New Bern - mind az államon belül van). Az autókereskedésekkel időpontot egyeztettünk, hogy meg tudjuk nézni illetve ki tudjuk próbálni az autókat, valamint hogy ajánlatot kérjünk a hiteligényléshez.
Volt olyan hely, ahová egyébként már nem is tudtunk elmenni - hiába volt megbeszélt időpontunk (New Bern) - mire mentünk volna megnézni, eladták az autót.

Ahhoz, hogy el tudjunk menni ezekre a helyekre, autót kellett bérelnünk. A terv az volt, hogy pénteken elmegyünk Hickory-ba, onnan Lexingtonba majd Raleigh-ba, ahol megszállunk. Szombaton reggel megnézünk egy autót itt is, egy kis városnézéssel összekötve, majd innen megyünk tovább New Bern-be, ahol az utolsó autó lett volna. A végső célállomás Wilmington, ami viszont már csak a pihenésről szólt volna.

Na így esett, hogy Raleigh-ba is benéztünk.
Raleigh egyébként Észak-Karolina állam fővárosa, viszont Charlotte után csak a második legnépesebb város.
A Tölgyek Városának (City of Oaks) is nevezik a sok tölgyfa miatt. A város jelképe a makk.

Sok időnk nem volt a városra, éppen hogy csak körül tudtunk nézni. A Capitolium közelében parkoltunk, ahonnan egy kis belvárosi túrára indultunk. A Capitolium nagyon szép - az alapján amit eddig láttunk, ezek nagyon hasonló épületek. (Azóta az is kiderült, hogy be lehet menni körülnézni, de ezt mi akkor még nem tudtuk, így ide sajnos nem mentünk be.)
A kertjében egy világháborús emlékmű található. (Nagyon sok helyen állítanak emléket a háborús hősöknek.)

világháborús emlékmű

Ezután elkezdtük keresni a várost jelképező makkot, amit azonban sajnos nem találtunk meg. Viszont találtunk ingyenesen látogatható múzeumokat (Történelmi Múzeum, Természettudományi Múzeum). Ezekre most nem jutott időnk, viszont mindenképpen szeretnénk majd visszatérni és egy kicsit jobban megismerni ezt a várost és meglátogatni a múzeumokat is.

elnökök

Ahogy már említettünk, innen New Bern-be mentünk volna tovább, de az ottani autót addigra már eladták, így egyből Wilmington felé vettük az irányt, ahol két éjszakát terveztünk eltölteni, de ez már kifejezetten a kirándulás része volt.

További képek

Iratkozzatok fel a YouTube csatornánkra és kövessetek minket az Instagramon is!